Sabtu, Januari 26, 2013

Tanjung Piai, Pontian, Johor


Assalamualaikum wbt.

Haaaaa… korang pernah dgr pasal tanjung piai? ada yg xpernah dgr kan? utk makluman semua, tg piai adalah penghujung selatan tanah besar asia. kiranya kalo dlm peta tu, tg piai tu lah bucu tanah besar asia. 
kat sini juga kawasan paya bakau dan boleh nampak byk belacak. selain pemandangan laut dan kawasan paya bakau, xbyk benda yg ada kat sini.  jom tgk gambar me & family. 



  





kat sini juga kawasan paya bakau dan boleh nampak byk belacak. selain pemandangan laut dan kawasan paya bakau, xbyk benda yg ada kat sini.



lepas dpd melawat tapak ni, kami pegi kukup pontian utk makan malam.  tpt ni mmg byk restoran cina, tukang masaknya indonesia. kami makan seramai 11 org dan order mcm2 lauk tp harganya sgt murah, hanya rm160 sahaja. padahal me order byk juga, antaranya, siakap sweet sour, udang goreng nestum, sayur goreng, dan bbrpr lauk lain utk makan 11 org. alhamdulillah... 


0 ulasan:

 

Dari Hati © 2011 By NC