Ahad, September 30, 2012

Syawal 2012

Assalamualaikum…

SELAMAT HARI RAYA, aidilfitri mulia.. ampun maaf dipinta, mensuci hening dosa….

BEST BEST BEST !! apa yg best?? Hehehe… SELAMAT HARI RAYA SEMUA!! MAAF ZAHIR DAN BATIN!!

Meriah sungguh entry kali ni! Siap nyanyi2 lagi.

Tahun ni saya sambut raya di rumah mentua dulu.  Lepas tu raya ke 3 baru lah balik ke kampong halaman yg dirindui dan dicintai dan disayangi.

Ok2… this year kami tak g raya keluar dari FELDA BESOUT ok! Kami duduk kat rumah diam2 je.. sambil buang masa amik gambar posing ngada2 dgn ipar duai, anak beranak sesama kami.  Memang habis segala posing maut kami buat… puas ati la gamak nya…

Pogie, abg ipar dan adik ipar mmg giler camera, siap bawa backdrop utk sesi bergambar. Hah, apa lagi, bini2 pun siap la bergaya sakan. Bila lagi kannnnn nak buang tebiat ni. 

Tengok la gaya kami memasing.. hehehehe…. Adoyai…

Raya ke 3 kami mulakan perjalanan balik ke JB.  Singgah jap kat rumah utk ambil bbrp barang dan meneruskan perjalanan ke JB.

WOKEH, raya tahun ni pun kami tak byk beraya.  Kami g bbrp rumah sedara mak di JB dan akhirnya kami berpiknik di Tanjung Balau, Kota Tinggi… leh gitu?? Org sibuk g raya sana sini, kami dok berpiknik kat tepi pantai. Heeheheh.. alahai, ramai gak yg g piknik hari tu…

Sayang tempat kami piknik tu tak ler bersih… byk sampah sarap.. sedih je tgk, air laut nya cantek, tp pengunjung kurang rasa tanggung jawab utk jaga kebersihan. 

Hah, sempat lagi g jenjalan kat JPO.  Sebelum balik KL, kami singgah dulu kat JPO, kononnya nak riki2 jam dan nak shopping kat JPO, hampir 3-4 jam kami di JPO dan akhirnya berjumpa lah sebuah jam utk pogie.  Utk kakak?? Tak beli apa pun… penat dah pk2 nak beli fossil la bagai.. tp ntah la… tak terbeli pulak!

Apapun, jom tgk posing maut kakak dik ooi!






















Ni gambar kat JB pulak































0 ulasan:

 

Dari Hati © 2011 By NC