Selasa, Disember 13, 2011

Rumah Idaman...

Assalamualaikum...

Saya sungguh teruja dan sangat kagum dgn salah sebuah rumah kawan suami saya (kak Rieta) semasa kami beraya dirumahnya.

Saya mengidamkan rumah seperti rumah kak rieta... bestnyer!!

Antara gambar2 yg hb saya ambil di rumah kak Rieta (hanya 20% dpd rumah tersebut).

 Ini adalah sebahagian dpd sudut rumah utk tetamu spt kami. 
Tapi ini pun dah cukup cantek dah.

 Kolam ikan, pergola.. sungguh nyaman..

nampak tak pintu kaca dibelakang tu?

 Inilah bilik disebalik pintu kaca tu...


 Antara perhiasan .. KATAK?!

  



 Salah satu sudut santai..

 Kak Rieta dan Firas..

Adik ambil kesempatan bergambar..

 Rumah ni adalah dimiliki oleh auntie berbaju biru itu (mama pada kak Rieta).
Auntie is a nice person dan murah hati menunjukkan kami sekeliling rumahnya.



Apa yang anda tak lihat di sini antaranya yang saya dpt jenguk ialah, ruang dapur luar yg luas, pelbagai jenis pokok bunga; ruang bilik air luar (sungguh cantek -mcm spa ala konsep bali); ruang santai diluar selain dr dlm gambar ni. dan banyak lagi.  Segan nak lebih2 kat rumah auntie tu.. kena jaga gak tatasusila biarpun anak2 begitu teruja meneroka keliling rumah.

Auntie bagitau kami, semua hiasan tersebut dia buat sendiri.

Thank you to auntie yg telah membawa kami 'tour' rumahnya yg sungguh besar dan berkongsi cerita pasal binaan taman dan hiasan rumahnya yg cantek dan menjadikan saya berazam utk mendptkan rumah spt itu. 

0 ulasan:

 

Dari Hati © 2011 By NC